پیام حمایت وپشتیبانی
شورای اسلام آباد راولپندی  نهضت فراگیر شورای اسلام آباد راولپندی نهضت فراگیر

رفقا و یاران دلیر!  مارا عقیده بر آنست که تفاهم ایجاد شده بین نهضت فراگیر دموکراسی و ترقی و حزب متحد ملی  میتواند سر مشق و سر آغازی باشد برای تشکل اتحاد تمام نیروهای همسو و تجدد گرا .                                           

شرایط و چالشهای سیاسی و نظامی موجود و بحران که کشور را فرا گرفته ضرورت اتحاد های سیاسی را بیشتر میسازد.                                                              

دیدگاه و طرزالعملی که توسط کمیسيون تفاهم هر دو حزب رفیق مورد توافق قرار گرفته زمینه را برای نزدیکی سایر  احزاب و سازمانهای سیاسی ، دموکرات و چپ فراهم نموده است . تمام  اعضای نهضت و متحد ملی در این دیدگاه نظریات شانرا شریک سازند  و سایر نیروهای ملی ، دموکرات  و و طندوست  متکی بر آن در راه وحدت ویا اتحادو ائتلاف و جبهه ملی و مترقی گام  بردارند.   سر انجام گنگره وحدت ؛ گنگره واحد  مسایل تشکیلاتی و برناموی را حل خواهد نمود.                           

شورای اسلام آباد راولپندی  نهضت فراگیر.یک بار دیگر حمایت و پشتیبانی خویش را از تدویر گنگره بخاطر ایجاد یک حزب واحد ، قدرتمندو سرتاسری  اعلان میدارد. ووحدت احزاب همسو را حلال همه پرابلم های امروزی میدانیم.                          

قرارایکه همه رفقا آگاهی دارند شورای اسلام آباد راولپندی نهضت فراگیر همه وقت از تصامیم و فیصله های وحدت طلبانه نهاد های ذیدخل جهت تقویه روحیه  همکاری میان  احزاب  و نهاد های همسو و تجدد گرا پشتیبانی نموده والی تدویر کنگره و وحدت عمل و نظر ادامه خواهد داد.                                                          

ولی عضویت فعال خویش را مثل یک سپاهی ساده در نهضت فراگیر  افتخار خود میداند . از تمام تصامیم و فیصله های مجلس محترم موسسان حمایت و پشتیبانی نموده و خود را پابند  اصول و همکاری متقابل  در راستای وحدت تفاهم دانسته در چار چوپ  فعالیت های وحدت طلبانه و تفاهم میان همفکران همیشه نقش خویش را فعالانه ایفا خواهد نمود.                                                                           

در ضمن باید به عرض رسانید که از  زمان پراگنده شدن خانواده بزرگ حزب در طرز تفکر و اندیشه ها نیز تغیرات وگرایشها ملاحظه میشود.      اما؛ نباید با آن با خشونت بر خورد کرد. در چنین  موارد پر داختن به مذاکره و تبادل افکار می تواند موثر و سود مند باشد. واحد ساختن اندیشه ها یکی از بخش های کاری تفاهم و رسیدن به وحدت کامل خانواده بزرگ است .                                                            

 بادرک اینکه در این خانواده هیچکس بیگانه نیست ،ما صادقانه از بزرگ داشت  هشتادمین سال روز تولد رهبر خردمند  حزب استقبال نمودیم و هرگز این استقبال ما گرایشهای نا مطلوب و مخالف تشکیلات موجود ما نبوده و از همین جایگاه بسوی تفاهم و حسن علایق به همبسته گی  رفیقانه  می رویم .  و هیچ نهاد  نباید از صداقت رفیقانه ما تعبیر غیر مطلوب نماید.  

بااحترام

تیمور  رحمتی  ريیس شورای اسلام آباد راولپندی نهضت فراگیر


January 25th, 2009


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها